Exercitii pe care fiecare pasager le poate face dupa aterizare

Zboruri Pasagerii care sunt nevoiti sa aiba zboruri frecvente, in interes de serviciu, se plang adesea de o stare de disconfort dupa aterizare. De vina sunt in principal altitudinea si umiditatea aerului care conduc la un stres suplimentar pentru organism. Sarea din alimentele servite, alcoolul si sedentarismul conduc automat catre o stare de oboseala si disconfort, odata ajunsi in aeroporturi. Pentru a evita aceste senzatii, cei care isi rezerva bilete de avion frecvent, pot apela la cateva exercitii:

1. Muschii de pe gambe sunt printre cei mai afectati dupa o perioada de inactivitate, deci este important sa fie bine intinsi. Plimbarea libera ajuta, insa mai eficient este sa se lipeasca calcaiul de un perete, genunchiul sa fie un pic indoit si sa se faca cateva aplecari in reprize de cate 15 secunde.

2. Cei care au scaune la indemana, sa foloseasca unul pentru a se aseza. Apoi sa se ridice. Si iar asa, pana cand spatele si coapsele vor spune ca este suficient.

3. De asemenea, cei care gasesc un stalp de sustinere, se pot folosi de el pentru a intinde bratul si a se lasa cu greutatea corpului pe el. Chiar daca ceilalti ar putea sa se uite ca la un nebun, umerii anchilozati isi vor reveni imediat.

4. Un alt exercitiu de folos este cel in care se sta in picioare si unul din ele va fi indoit pana cand calcaiul va ajunge la fund, pastrand echilibrul intr-un singur picior. Cateva reprize de cate 10 secunde ar trebui sa fie suficiente pentru ca oricine sa se simta in forma dupa o calatorie oricat de lunga.

This entry was posted in Companiile Aeriene, Zboruri and tagged , , . Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post. Both comments and trackbacks are currently closed.

Comments are closed.

X